Page 1 of 22 1234511 ... LastLast
Results 1 to 40 of 866

Thread: Bicicleta - unde/care/cum/de ce?

  1. #1

    Bicicleta - unde/care/cum/de ce?

    A venit vremea sa imi aduc aminte cum era pe la 12 ani, cand ma dadeam cu bicicleta pe coclaurii din fata blocului. Aveam pe vremea aia un Pegas Practic (cea care se plia pe jumatate).

    Acum cativa ani am mai dat cateva ture cu una imprumutata de la un coleg de clasa din liceu. Era vorba de o clasica "mountain bike", din cele "la unul-doua milioane", cu "18 viteze" si care necesita surubareli constante dupa fiecare frecus mai zdravan.

    Acum o saptamana am luat pentru consoarta o bicicleta tot din acelasi fel din Cora (deh, lipsa de timp si bani), pe care am dat vreo 5 milioane, care avea pe langa celelalte expuse niste schimbatoare aparent Shimano si niste "suspensii" pe fata si cadru. Am dar o tura cu ea si nu mi-a placut foarte mult: schimbatoarele nu functionau cum trebuie (nu-mi prinde deloc pinionul cel mai mare) iar tamburii de frana nu calcau cum trebuie pe janta. Altfel suspensiile erau ok dar dadeau senzatia ca sunt cam din topor facute (nu amortizau suficient de mult pentru gusturile mele).

    Trebuie sa-mi cumpar si eu o bicicleta si am nevoie de niste sfaturi referitor la magazinele, marcile si modelele pe care ar trebui sa le iau in seama. Bugetul maxim de care as dispune este de 1000 RON.

  2. #2
    I haz this.
    Kona Lana'i (daca o gasesti pe undeva), e o chestie similara, cam la aceiasi bani. Intreaba ce ai de intrebat, eu nu stiu ce sa-ti spun .
    Artificial intelligence is no match for human stupidity...

  3. #3
    Merci de recomandare.

    De cat timp o ai?
    Ai vreo plangere referitor la ea?
    A trebuit sa-i faci "reglaje" inainte de a o pune la treaba?

    Marimea cadrului ce inseamna mai exact si ce ar fi potrivit pentru un tip 1.80 m?

    Cadrul e din aluminiu?

  4. #4
    Eu m-am potcovit recent cu o bicicletă de fabricație necunoscută (nu e luată din țară) și are aceleași probleme cu schimbătoarele și frânele și cadrul e cam mic (eu am 1.90). Oare biciclete cu mai puține viteze nu se găsesc? Cred că o bicicletă clasică model 1970 (am mers cu câteva diferite și erau OK), chiar cu frănă pe spate din pedală sau măcar un număr minim de viteze (maxim 3 într-un singur loc, ori la pedală ori la axul spate dar nu în ambele locuri) ar fi suficient de robustă și ușor de întreținut. Mi s-a părut mai pretențioasă bicicleta ca motocicleta la reglaje
    unreasonable

  5. #5
    Eu am o DHS, cadru aluminiu, frane pe disc fata si spate Shimano, 700RON. S-a scos de la vanzare pentru ca era prea scumpa si nu avea clienti. Nimic de reprosat, a trebuit reglata serios (la fel, nu "intra" in anumite viteze) dar asta pentru ca ele vin la pachet si sunt ansamblate de mantuiala de angajatii supermarketurilor. Pentru garantie a trebuit reglata la "service-ul" DHS (pe langa gara Filaret), ocazie cu care i-am pus sa faca si reglajele.

  6. #6
    Ok, nu-s expert, dar am fost și eu în căutare de exact același lucru cu cîteva săptămîni în urmă (a trebuit să renunț, poveste lungă, nu vreți să știți) și m-am interesat pe diverse forumuri ce și cum + bătut tot Bucureștiul pe la magazine de profil.

    Deci, specialiștii zice că la 1000 lei îți iei bicicletă hardtail cu cadru de aluminiu și schimbătoare Shimano din gama Acera, Altus sau Tourney, fără pretenții de frîne pe disc. Ca modele: Univega HT-5300 (aici) - slabe șanse să găsești, tipul de la magazin mi-a zis că aduc cîte puține și se dau imediat, deci trebuie să faci o comandă specială sau ceva ca să fii sigur; Cube Appear-ul dat de ericsics; sau Kona Lana'i, pe care o găsești aici. Cînd am fost eu o aveau, iar tipul de acolo mi-a zis că e recomandarea lui pentru 1000 lei.

    Mai era și un model de la Magellan, Draco dacă nu mă înșel, dar nu știu să-ți zic unde să-l cauți. În principiu, toate modelele astea sunt cam la fel, adică găsești pe ele aproape aceleași piese.

    Ca magazine: mergînd dinspre Universitate spre Unirii, faci la stînga după Colțea și hop! magazin pe partea dreaptă. Cam în aceeași zonă, de la Sf. Gheorghe mergi pe linia de tramvai cum face la dreapta și hop! alt magazin chiar în față - acolo găsești Kona. (Ultima dată cînd am fost erau săpate tranșee, tramvaiul nu circula, a trebuit să sar din șanț în magazin. )

    Sport Bike Center au sediul în Timișoara și un punct de lucru pe Ion Mihalache (de-aia au probleme cu stocul): acolo au Univega. Cube găsești la Hypersport, pe partea stîngă cum mergi dinspre Pod Cotroceni spre P-ța Leu (probabil sunt cam vagi indicațiile mele, dar asta îmi vine în minte).

    Mai e unul pe la P-ța Crîngași, chiar lîngă stația lui 601. Parcă aveau niște Magellan-uri pe acolo, nu îmi mai amintesc bine. ...Și cam astea ar fi de spus.
    Those who make peaceful revolution impossible will make violent revolution inevitable. (John F. Kennedy)

  7. #7
    Acum circa o saptamana mi-am cumparat si eu o bicicleta DHS, la 380RON. Cu suspensie fata si 18 viteze. O folosesc pentru oras. Motivul pentru care am cumparat o bicicleta ii ca sa fac un pic de miscare cand ma duc la facultate, job sau in oras.
    Bicicleta ii ok, la pretul la care a fost nu ma pot plange. Imi este un pic cam mica (am 193), dar asta e, nu am ce face. Cu schimbatorul am avut si eu probleme, dar am rezolat schimbarea vitezelor cu o surubelnita. Am mai rupt o pedala la ea, de fapt mi s-a desurubat si i-am distrus jumate din filet. Am fixat-o cu greu inapoi dar a 2-a oara daca o sa cada (desi nu prea cred, ca abia am insurubat-o inapoi) o sa ma duc la service.
    In primele 10 zile DHS iti ofera reglaje gratis la ei la service.

    Model: DHS 2605B http://www.dhsbike.ro/print.php?id=265
    Cantitatea de inteligenta este constanta pe pamant; doar populatia este in continua crestere.

  8. #8
    Merci inca o data de recomandari. Am dat un mail la Hypersport sa cer niste lamuriri despre produse si servicii. Urmeaza si catre SBC.

    Reuseste careva sa ma lumineze despre diferentele dintre astea doua:

    Univega HT-5300

    Cube Appear

    Nu de alta, dar o diferenta de 300 RON chiar trebuie justificata intr-un fel... iar la DHS-ul asta nu-mi dau seama ce-i ridica atat de mult pretul.

    BTW: Site-ul SBC rulz!

  9. #9
    Am găsit și magazinul din Crîngași: Magellan Draco de care ziceam. De Cube vs. Univega nu știu ce să zic.
    Those who make peaceful revolution impossible will make violent revolution inevitable. (John F. Kennedy)

  10. #10
    Eu astept raspunsul din partea SBC referitor la disponibilitate / garantie / servicii. Iti dai seama ca dupa ce i-am vazut pretul ma tenteaza foarte tare si am pus-o drept etalon din moment ce nu stiu sa fac si o alta diferentiere in afara de pret. Adica pe toate ce le-am vazut in gama 700 - 1600 mi se par la fel, diferind numai marca. Ca ma indoiesc sa fie ca la placi de baza unde exista si brand si optiuni / potential de overclocking.

  11. #11
    Cum ce ridică prețul -- suspensia pe față.

    La 1000 de lei poți lua un MB decent/bun, DAR fără a avea pretenții de suspensie de nici un fel, frînă pe disc sau mai știu eu ce. O furcă cu suspensie decentă ar dubla prețul, de exemplu. O suspensie pe spate l-ar tripla, cel puțin. Șamd.

    La acest preț (800-1000) obții bicicleta fără nimic suplimentar pe ea. Adică strictul necesar pentru a funcționa. Accesoriile le achiziționezi separat. Recomand cel puțin pompă, două chei multiple care să acopere toate tipurile de imbusuri și șuruburi de pe ea, și catadioptri (ăștia-s obligatorii dpdv legal). Nu te repezi să iei faruri, apărători de roți, claxon etc., gîndește-te dacă chiar ai de gînd să mergi cu ea noapte, pe ploaie, dacă îi pasă cuiva de claxonul tău etc. Eventual un lanț ar fi util, dar eu chiar legată și tot n-aș lăsa-o nesupravegheată.

    Recomandări de modele la zi nu știu să fac pentru că eu am fost la shopping de biciclete ultima oară acum cîțiva ani buni și mi s-a atras atenția că situația s-a schimbat, în sensul că piața a fost invadată de modele proaste și scumpe și de unde pe vremuri luai o bicicletă decentă cu 500 de lei, acum e cam dublu.

    Oricum, dacă vezi biciclete cu suspensie pe spate la 300 de lei (în loc de 3000) fugi. Și în general ferește-te de biciclete luate de la FirstBike, DHS sau hypermarket-uri. Pentru un începător recomand și eu magazinul de la Colțea, acolo poți alege cu ochii închiși și găsești oricînd măcar 2 modele absolut decente.

    Dacă ești începător pe MB, ai cel puțin grijă cînd o alegi ca să se potrivească cu statura ta. Testul e simplu: încălecînd bicicleta peste bară, să rămînă între un lung și un lat de palmă între bară și fund. Nu mai mult, nu mai puțin.
    I hate it when there are two 4 o'clocks in the same day.

  12. #12
    Cum ce ridică prețul -- suspensia pe față.
    Pai toate cele catre care am dat link au suspensie pe furca fata.
    La 1000 de lei poți lua un MB decent/bun, DAR fără a avea pretenții de suspensie de nici un fel, frînă pe disc sau mai știu eu ce.
    Repet, toate catre care am dat link au suspensie pe fata insa nu stiu cat de eficienta. Nu stiu cum sa fac diferenta intre furcile bune si alea naspa. Iar suspensie pe spate mi-am dat seama si eu ca nu-mi trebuie, de frana pe disc nu cred ca mai incape discutie.
    Nu te repezi să iei faruri
    Stiu ca nu vin dotate dar nici nu planuiesc sa ma aventurez cu ele. Iar catadioptri se pot cumpara ieftin.

    Am primit raspuns de la SBC si mi-au zis ca am de asteptat aproximativ o luna pentru modelul HT-5300. Nu mi-au zis nimic referitor la garantie insa. Cam ce trebuie sa acopere in mod normal o garantie pentru bicicleta?

    Inca sunt nelamurit. Cam ce ofera in plus variantele pana in 1600 RON fata de Univega asta de 700 RON?

  13. #13
    L, si eu ma vrut bicicleta, dar cum stii cat de mititel sunt, dilema a fost dubla.

    Nu gasesti nimic deosebit la suma aia. Nu lua nimic cu suspensii, pretul bicicletelor bune cu suspensii este de 3-4 ori mai mare. Valabil si pentru franele pe disc.
    Cauta ceva simplu si solid, gen Merida Kalahari. Incearca sa vorbesti pe CG cu Mad Turnip sau genubah.
    If you cannot do it, if you are not prepared to do it... then you will die, you race of cowards, you race of imbeciles, you race of good for nothings.
    If you cannot do what other men have done, what other nations have done, what other races have done, then you yourself shall die

  14. #14
    Suspensiile la modelele de mai sus sunt entry-level. Probabil la 1600 lei găsești chestii mai bune, DAR, un sfat personal: stabilește-ți un buget maxim and stick to it. Mereu o să găsești pe unul care spune că fără 1700 lei nu găsești bicicletă bună sau pe altul care spune că fără 4000 de lei nu-ți iei nimic ca lumea. Pe urmă vine altul și zice că el are biclă de cinci kile jumate de 13000 de lei. Gîndește-te că mergi totuși prin București, nu pe Jepii Mici. Părerea mea.©

    Eu am mers cîțiva ani pe un MTB fără nici o pretenție, cu schimbătoare Shimano SIS (cele mai petarde); în afară de umflat roțile și uns lanțul cînd îmi mai aduceam aminte, nu i-am făcut nimic, și bicla merge și în zilele noastre.

    PS: Io-te că am găsit topicul specialiștilor.
    Those who make peaceful revolution impossible will make violent revolution inevitable. (John F. Kennedy)

  15. #15
    Foarte bun thread-ul cu pricina de pe ciclism.ro!

    Ok, cred ca m-am decis sa astept o luna pentru HT-5300.

  16. #16
    Desi te-ai decis, sa-ti raspund si eu la intrebari.
    Am bicicleta de 2 luni, a fost dragoste la prima vedere. Era langa Kona Lana'i, deci macar vizual am putut sa fac diferenta. Rosu+negru e mai cool decat albastru+alb . Parca mi s-a parut si putin mai solid construita, argument foarte important avand in vedere cele 97 de kilograme cu care ma mandresc. In final, a mai fost si recomandarea celor de la Hypersport care a contat.
    Cand m-am dus sa o iau, am mers pe un Magellan (nu retin modelul) si m-am intors pe Appear. Poate si pentru ca era deja "bicicleta mea", parca m-am simtit mult mai bine pe Cube.
    Reglajele se fac dupa ce iesi cu ea de cateva ori, eu inca nu le-am facut. Singura problema pe care o am este ca lantul atinge aparatoarea pe foaia 1 sau 3, dar eu oricum folosesc foaia 2, asa ca mi-e lene sa ma duc la ei numai pentru asta. Un bug enervant e ca surubul de la sa se desfileta, a trebuit sa-l overclockez cu un fir de ata .
    Franele sunt OK pentru oras, schimbatoarele functioneaza ireprosabil.
    Cadrul e din aluminiu, bicicleta e usoara (13 Kg), si nu ma deranjeaza sa o car pe scari 4 etaje acasa sau 3 la birou.
    Nu stiu cat e de interesant, dar in 2 luni, si la greutatea mea, eu n-am fost nevoit sa bag aer in roti inca. Cu marimea cadrului sper ca te-ai lamurit prin alte parti, eu nu prea stiu ce sa-ti spun mai mult decat wirespot.
    Chestiile absolut necesare (lanterna cu led-uri pentru fata, led-uri rosii pentru spate, pompa, antifurt, eventual manusi) o sa te mai coste circa 100 RON sau mai mult.
    Artificial intelligence is no match for human stupidity...

  17. #17

    Thumbs up

    Salutare, interesant topic.
    Eu sunt fericitul posesor al unei Kona Fire Mountain Nine (nine = top-model cu angrenajul mai bun, un fel de BMW M sau Audi R...) pe care anul trecut am dat 19 milioane. Cu gume` de munte + de sosea(slick-uri) si alte accesorii m-am dus spre 21 de milioane. (regret ca nu am avut 35+ milioane sa imi fi luat un full-susp.).
    Sunt foarte, foarte multumit de bicicleta mea, si nu cred ca mi-as lua alta firma (este foarte comoda la "condus", schimba ireprosabil, avand shimano deore, iar "incaltata"
    cu slick-urile de sosea-sunt foarte subtiri, model de cursiera adaptat ptr. MTB-zboara de sub tine, ruleaza silentios... pot continua cu epitetele si metaforele).
    Cand am cumparat-o intrebam disperat care e cea mai buna firma, si mi s-a zis de cateva ori ca e posibil sa fie Kona, ocupand un loc in topuri la fiecare categorie de biciclete din cate am inteles, plus foarte activi in concursurile org. pe munte, motiv pentru care am si luat-o ->sa ma dau pe munte. So for me, Kona 4 Life.

    S-a discutat cam tot pana acum pe topic, mai vin cu o recomandare pana sa va luati bicicleta, ca sa stiti un pic mai bine ce sa le cereti baietilor de la assport, sbc etc: cititi articolele de pe http://www.mibike.ro/ (nu-mi merge acum site-ul sa pun trimitere directa) despre cum sa va alegeti bicicleta, marime, stil etc, mie mi-au fost de un enorm folos.

    Va recomand sa va schimbati cauciucurile cu Maxxis-uri sau Schwalbe, cand o cumparati, pentru ca de obicei aveti posibilitatea sa dati diferenta.
    Revin zilele acestea cu modele de cauciucuri daca exista interesati, poate L ca are posibilitatea sa faca upgrade la cumparare.
    Nu in ultimul rand, poate pedalam impreuna vreodata.
    Asfalt uscat si salutari cu... mana!
    *(cer scuze pentru exprimare si pentru posibilele greseli, dar sunt presat de timp si imi doream sa scriu pe acest topic).

  18. #18
    Ridică prețul suspensiile decente. Cele găsite pe bicicletele de sub 1500 de lei se vor bloca după 2-3 ieșiri după care stai și te uiți la ea. Știu că există service dar nu e amuzant să stai cu bicicleta în service. Ideea la un MTB de calitate folosit exclusiv în oraș este ca timp de ani întregi să nu-i faci altceva decît reglaje și pompat aer în roți.

    Suspensiile față sînt realmente utile pentru cross-country (mers pe drumuri de munte sau de țară), iar cele de spate pentru downhill (la deal necesită efort mult mai mare pentru aceeași deplasare pentru că absorb efortul picioarelor). Pentru oraș suspensiile sînt un moft. Iar dacă mai sînt și din cele ieftine e deja stupid.

    Motivul pentru treaba asta e că nu trebuie să te aștepți ca șocurile să fie preluate exclusiv de către bicicletă. Nu poți să treci peste denivelări stînd ca bolovanul lipit de șa și să pretinzi să nu simți nimic. Se presupune că ridici fundul de pe șa și că-ți folosești picioarele pentru amortizare. Diversele tipuri de amortizoare mecanice sînt necesare acolo unde șocurile devin atît de mari încît pot fi un pericol pentru integritatea bicicletei și a ta. Nu e cazul pe străzile de asfalt ale unui oraș sau pentru cîteva borduri și o porțiune de piatră cubică. E nevoie de ele acolo unde traseul constă integral din teren dificil și unde bicicleta are de-a face cu el în fiecare secundă.
    I hate it when there are two 4 o'clocks in the same day.

  19. #19
    Ridică prețul suspensiile decente. Cele găsite pe bicicletele de sub 1500 de lei se vor bloca după 2-3 ieșiri după care stai și te uiți la ea.
    Pentru oraș suspensiile sînt un moft. Iar dacă mai sînt și din cele ieftine e deja stupid.
    Oh c'mon... nu vreau sa stiu ce inseamna "iesiri" la tine dar in cazul meu mai departe de parc nu merg. Am avut o singura data nevoie de suspensie pe fata fara sa stiu. Prima oara cand m-am intors cu cea ieftina de la Unirii pana la IOR, aproape de scara blocului, era bezna totala si am apreciat gresit inaltimea unei borduri pe a carei muchie am aterizat cu roata din fata. Suspensia m-a aruncat in sus si a absorbit zdravan impactul si momentul. Daca nu era acolo suspensia, eram cu dintii in furca. Si nu s-a blocat. Oricum nu o sa ma dau la ea cum o facem pe vremea Pegasului.

  20. #20
    Membru Senior
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    București
    Posts
    364
    Eu am un MTB Kenzel (firmă slovacă) luat acum vreo 3 ani la ~460 RON de la magazinul de pe Colțea și nu am avut probleme majore cu el. Anul trecut am făcut o "revizie generală", însă nu de unde am luat-o, pentru că meșterul de acolo îmi propunea să schimb juma' de bicicletă. Oi fi eu pe dinafară, dar știam că n-am rupt-o în halul ăla, mai ales că merg 90% pe stradă (nu urc/cobor borduri decât foarte rar). Revizia am făcut-o la "bebe", un magazin/atelier din zona Dorobanți și pot spune că mi-a plăcut cum a lucrat (mi-a și confirmat că "meșterul" de la Colțea vorbea prostii, bicicleta fiind într-o stare destul de bună).

    Totuși, în momentul de față, mă gândesc să trec pe o bicicletă mai potrivită pentru oraș - MTB mi se pare inutil pentru ce fac eu cu ea, prefer să-mi folosesc farul pentru a evita bordurile și să ajung mai repede sau mai ușor la destinație.

    Ce vroiam să zic, de fapt, e să aruncați un ochi și aici.

  21. #21
    PEDs, EPO & More. Alter Ego's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    44°24'49"N, 26°05'48"E
    Posts
    716
    Mergeți cu încredere la Bebe pentru reparație/întreținere, e meșter cu adevărat, nu ca spăgarul de la Colțea. Eu îl știu pe Bebe de pe vremea când făceam ciclism (adică de cam 5-6 ani)... se pricepe și are și prețuri bune.
    Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing!
    - Allan David Jefferies - DJ

  22. #22
    Eh, omul de la Colțea are interesul să vîndă, e magazin, service-ul nu e ocupația lui de bază. Mi se pare normal ca dacă mergi la magazin cu asemenea doleanțe soluția să fie "cumpără". Dacă ai nevoie de service mergi la unul specializat.

    L, a merge cu bicicleta pe întuneric eu o consider sport extrem. Așa că da, foarte bine ai făcut că ți-ai pus suspensie.
    I hate it when there are two 4 o'clocks in the same day.

  23. #23
    Bai oameni buni, nu vi se pare ca un pret de 1500 RON e un pic cam sus pentru o chestie care are doar doua roti?
    Bizonic. Fara clima.

  24. #24
    Sunt chestii care au doar două roți și prețul pleacă la modelele medii de la 7000 EUR în sus, 400 EUR nu mai pare așa mult prin comparație.
    unreasonable

  25. #25
    Exista chestii cu o singura roata la 400$. Asa ca ceva la 600$ cu doua roti e chiar ieftin.

    Si oricum, decat o suspensie indecenta mai bine deloc pentru ca nimic nu-i mai placut decat o geanta indoita intr-o groapa, niste articulatii chinuite si dintii muscand limba.

  26. #26
    După lupte seculare cu magazinele de biciclete fără biciclete pe stoc din București, unde fie n-au modelul pe care îl cauți, fie îl au, dar e mai scump, fie n-au cadru pe măsura ta, fie trebuie să plănuiești comanda cu cîte trei săptămîni înainte, fie trebuie să aduci ofrande zeilor, de parcă ți-ai lua mașină de F1, am luat o Kona Lana'i de la PlayBike (Brașov). Băieți foarte de treabă și promți: ieri am dat comanda, iar azi dimineață m-a trezit curierul din somn.

    Am luat-o 99% pentru oraș, deci ar trebui să-și facă treaba cu brio, chiar și cu Suntour și Altus. Din două ture cîte am făcut azi, mă declar mulțumit. Bicicleta e ușoară, schimbătoarele își fac treaba, iar frînele te pun în cap foarte eficient.

    O problemă ar fi că nu poți să o lași nesupravegheată, chiar și legată de ceva, pentru că șaua și roțile se desfac din două clicuri, fără șuruburi, iar dacă are omul la el și un inbus de 5, în 10 minute te lasă în cadrul gol.

    Avînd în vedere că e prima zi, nu-s prea multe de spus; dacă între timp rămîn fără vreo roată sau mă spînzur în lanț, vă anunț.
    Those who make peaceful revolution impossible will make violent revolution inevitable. (John F. Kennedy)

  27. #27
    Ia-ti antifurt si leaga cadrul, e cel mai scump. Daca vrei sa fii mai sigur, poti sa treci antifurtul si printre spitele rotii din fata.
    Cube Appear are acelasi gen de prindere la sa, eu iau saua cu mine cand intru pe undeva. Aia de la banca se uita cam ciudat la mine

    Du-te sa-ti faca revizia inainte sa treaca 10 zile, daca pastreaza politica importatorului, ar trebui sa fie gratuit (sper sa nu vorbesc prostii).

    Franele te pun in cap atata vreme cat pastrezi jantele curate...
    Artificial intelligence is no match for human stupidity...

  28. #28
    Io unul nu o las nesupravegheată; remarcam așa, în general, că se poate fura ușor. Pe de altă parte, romînul are obiceiul să tragă de schimbătoare, să lovească oglinzile, să zgîrie portiera, să rupă florile din zona verde, să se atîrne de crăci, să rupă o scîndură din gard, să dea cu piciorul în pisici, etc., motiv pentru care nu aș avea curaj să las afară nimic cu comenzile vulnerabile, chiar și sudată de parapet, că dacă nu ți-o fură, ți-o rupe.

    Cu revizia e mai greu avînd în vedere că sunt la cîteva sute de km de Brașov.

    PS: Ochiul meu de vultur a observat azi că derailleur-ul spate e Alivio, nu Altus.
    Those who make peaceful revolution impossible will make violent revolution inevitable. (John F. Kennedy)

  29. #29
    Chiar daca nu poti sa te duci la ei, du-te la alt service. "Chinezul batran" local, macar... Dupa reglaje, eu parca m-am suit pe alta bicicleta
    Artificial intelligence is no match for human stupidity...

  30. #30
    Eu intr-un final m-am procopsit cu una bucata bicicleta mult mai de fite decat cea visata. Cadru de 18" Merida HFS 3000, sa San Marco, ghidon FSA XC282, furca Marzocchi MX Pro LO, frane Hayes Stroker Ride, schimbator spate si manete Shimano Deore LX, schimbator fata SRAM XGen, jante Mavic Cross Ride si cauciucuri Maxxis.

    Dupa o zi de folosire schimbatorul pe spate s-a dereglat (nu era bine strans firul catre maneta) si a ramas blocat pe pinionul cel mai mic... n-am nici un inbus in casa ca sa-l pot repara. Lantul mi-a cazut pana acum de 3 ori (cand schimb de pe foiaia mare pe cea mai mica) si s-a incurcat serios o singura data (oricum, foarte neplacut).

    Frana pe fata nu mi se pare ca tine la fel de bine ca una clasica iar lasata libera face ca placutele sa atinga usor discul pe 3/4 din lungime.

    Cauciucurile sunt mult prea de Cross decat ce-mi trebuie mie, drept pentru care simt rezistenta si zgomot cand rulez pe asfalt.

    Trebuie s-o duc la revizie si n-am timp de mers pana in Pantelimon. Oricum, foarte incantat de cum arata. Cat a functionat schimbatorul pe spate am ramas uimit de precizie si rapiditate. Insa la coborat scari cu ea scoate niste zgomote de ti se face mila... cealalta (cu suspensie pe spate) n-avea nici o greata.

  31. #31
    Quote Originally Posted by L View Post
    Oricum, foarte incantat de cum arata.
    O sa ajungi sa te plimbi pe langa ea. Cat a costat "minunea"? Si cam cat estimezi ca o sa te mai coste rezolvarea problemelor?

  32. #32
    Pai sunt incantat de cum arata momentan... ca spre deosebire de cea luata din Cora (made in Bulgaria) am avut probleme destul de nasoale cu ea.

    Teoretic nu ar trebui sa ma coste nimic ca are garantie 2 ani. Iar bicicleta am primit-o cadou.

  33. #33
    Quote Originally Posted by L View Post
    Insa la coborat scari cu ea scoate niste zgomote de ti se face mila... cealalta (cu suspensie pe spate) n-avea nici o greata.
    Mah, tre sa aiba maxim 12-13 kilograme, ia-o pe sus

    Problemele il costa maxim 25 RON la Service-ul As-Sport, e vorba de manopera, trebuie doar reglate.
    Artificial intelligence is no match for human stupidity...

  34. #34
    Mi-aduc aminte de o bicicleta pe care am luat-o acum vreo 8-10 ani din Metro. Am ales-o strict pe baza pretului si un pic datorita culorii (violet-visiniu in degrade). Am avut doua probleme cu ea. Una era ca avea cauciucuri tubeless si se cam lasau. A doua a fost ca din cauza statului in soare s-a stricat iremediabil un schimbator. Asta dupa vreo 5-6 ani de pedalat. A costat cam 900.000 lei (vechi) si am bagat eu in ea inca vreo 100.000.
    Acum rugineste pe la tara.

  35. #35
    questionable intruder hulubei's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ploiesti
    Posts
    4,824
    Te bate creizi daca te aude. Cum sa o lasi sa rugineasca?
    Да или нет?

  36. #36
    Daca vine el sa pedaleze pentru mine...

  37. #37
    Quote Originally Posted by ericsics View Post
    Mah, tre sa aiba maxim 12-13 kilograme, ia-o pe sus
    AaaAAa... nu e vorba de coborat scarile de la bloc. Ma mai apuca damblaua si gasesc niste coclauri in parc pe care-i urc in viteaza, niste borduri peste care sa sar si niste scari pe care sa cobor... ca pe panta de biciclete e prea plictisitor.

  38. #38
    uuuuuuuuuuuu, da, da, da... IOR e plin de asa ceva.
    Din pacate, eu ma duc cu fi-miu de 7 ani, nu pot sa-l bag prin chestii de astea... asa ca nu ma bag nici eu.
    Artificial intelligence is no match for human stupidity...

  39. #39
    Eu mi-am luat Magellan Draco cu 970 RON, din lipsă de altceva. Vânzătorul m-a asigurat că „ie bună și rezistentă”, eu nu eram în orașul de baștină, accesul la net era dificil, așa că am zis „fie ce-o fi”. După o zi am căzut cu ea, mi-am făcut un picior zdrențe (doare și acum), asta frânând brusc în fața unei gropi, însă bicicleta a rămas întreagă. După alte câteva zile cauciucul (mă rog, camera de dinăuntru) a făcut fssssss..., asta după ce am chinuit-o vreo oră prin niște hârtoape îngrozitoare; rezolvat cu 10 RON. În rest, bizonul de mine e foarte mulțumit, singurul inconvenient fiind faptul că nu mă pot întrece cu trenul, nici măcar cu cel personal (pe încercate ).

  40. #40
    Scumpă, dom'le, scumpă, cât e halatul?
    unreasonable

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •